გეგმა
გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის გვარი, სახელი: ნინუა ნინო.
პ.N
37001041804
საგანი: სახვითი
და გამოყენებითი ხელოვნება
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო - VII
მოსწავლეთა რაოდენობა: - 16
გაკვეთილის თემა: „
ბუნება და არქიტექტურა“
გაკვეთილის მიზანი: * მოსწავლემ
შეძლოს ერთმანეთისგან განასხვავოს სხვადასხვა
ეპოქისა
და ქვეყნის არქიტექტურული ძეგლები.
·
მოსწავლემ
შეძლოს მსჯელობა და საკუთარი მოსაზრების ჩამოყალიბება არქიტექტურის ბუნებასთან თანარსებობის
შესახებ.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
1
|
გაკვეთილის
ტექსტის გაცნობა.სასურველია მოსწავლეებმა გაიხსენონ და აღწერონ
თავიანთ ქალაქებში თუ სოფლებში ყველაზე საინტერესო და ლამაზი არქიტექტურული ძეგლები. სავარაუდო კითხვები: ყველაზე მეტად
რომელი არქიტექტურული ძეგლი მოგწონთ და რატომ? როგორ არის ის ბუნებასთან შერწყმული?
გაიხსენეთ ისეთი ნაგებობები რომლებიც არღვევენ ბუნების სილამაზეს.(დაასაბუთონ)
|
კითხვა-პასუხი
|
ინდივიდუალური. მთელი
კლასი.
|
სასკოლო სახელმძღვანელო.
მასწავლებლის წიგნი. რეპროდუქციები. ფოტო მასალა.პოვერპოინტი
|
10წ
|
2
|
საგაკვეთილო
მასალაზე დაყრდნობით მსჯელობენ, ადარებენ მოცემულ მასალას და აანალიზებენ . პასუხს
სცემენ რუბრიკებში: „დააკვირდი და უპასუხე“. „ დაფიქრდი და უპასუხე“დასმულ კითხვებს.
|
გონრბრივი იერიში
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური
|
ლეპტოპი. პროექტორი
|
10წ
|
3
|
მოსწავლეები ეცნობიან ფიტო მასალას და პასუხობენ
შეკითხვებს, გამოთქვამენ მოსაზრებებს.
|
პრაქტიკული სავარჯიშო.
სახალისო ტესტები.
|
ინდივიდუალური
|
|
15წ
|
4
|
სადისკუსიო
თემა გაკვეთილშია მოცემული. მოსწავლეები გამოთქვამენ საკუთარ მოსაზრებებს და დამოკიდებულებებს თავიანთი ქვეყნის, ქალაქის თუ საფლის არქიტექტურის მიმართ.
|
დისკუსია
|
მთელი კლასი
|
|
10წ
|
|
|
|
|
|
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი
შედეგები:
* მოსწავლე
აფასებს ხელოვნების ნაწარმოებს საკუთარ ცოდნაზე და შთაბეჭდილებებზე დაყრდნიბით.
* მსჯელობს
რა გაიგო ამა თუ იმ კულტურის შესახებ, ხელოვნების ნიმუშების გაცნობით.
* ამოიცნობს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის არქიტექტურისათვის ზოგიერთ დამახასიათებელ ნიშანს.
* ასახელებს სხვადასხვა კულტურის ერთი დანიშნულების
მქონე არქიტექტურულ ძეგლებს
* ადარებს ერთმანეთს
საეკლესიო და საერო არქიტექტურას.
* საუბრობს
მუზეუმების, გალერეების, საკულტო და საერო არქიტექტურული ძეგლების როლზე ქვეყნის, ქალაქისა
და სოფლის ცხოვრებაში.
შემოქმედებითობა და
გამომგონებლობა
● მუშაობის ორიგინალობისა
და გამომგონებლობის დემონსტრირება;
● ახალი იდეების განვითარება,
განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარება;
● ახალი და მრავალფეროვანი
პერსპექტივებისთვის ღიაობა და მზაობა;
● შემოქმედებითი იდეების
პრაქტიკული გამოცდა ინოვაციურ სფეროში, მასში ეფექტური და რეალური წვლილის შესატანად.
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
●
იდეებისა და აზრის
ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
●
სხვადასხვა ჯგუფთან
ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
●
საერთო მიზნების მისაღწევად
საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
● პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.
●
შეფასების რუბრიკა:
თარიღი: 26.11.2018
წ.
ხელმოწერა:
ნ. ნინუა
Comments
Post a Comment