გეგმა


                                          
                                            გაკვეთილის  გეგმის  შაბლონი
მასწავლებლის  გვარი, სახელი:  ნინუა ნინო. პ.N 37001041804
საგანი:     სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
სწავლების საფეხური/კლასი:    საბაზო - VII
მოსწავლეთა რაოდენობა:  - 16
გაკვეთილის თემა:     ბუნება და არქიტექტურა“
გაკვეთილის მიზანი:   *      მოსწავლემ შეძლოს ერთმანეთისგან განასხვავოს სხვადასხვა
                                           ეპოქისა და ქვეყნის არქიტექტურული ძეგლები.
·              მოსწავლემ შეძლოს მსჯელობა და საკუთარი მოსაზრების           ჩამოყალიბება არქიტექტურის ბუნებასთან თანარსებობის შესახებ.

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
1
      გაკვეთილის ტექსტის გაცნობა.სასურველია მოსწავლეებმა გაიხსენონ  და აღწერონ თავიანთ ქალაქებში თუ სოფლებში ყველაზე საინტერესო და ლამაზი არქიტექტურული ძეგლები.             სავარაუდო კითხვები: ყველაზე მეტად რომელი არქიტექტურული ძეგლი მოგწონთ და რატომ? როგორ არის ის ბუნებასთან შერწყმული? გაიხსენეთ ისეთი ნაგებობები რომლებიც არღვევენ ბუნების სილამაზეს.(დაასაბუთონ)


კითხვა-პასუხი



ინდივიდუალური. მთელი კლასი.


სასკოლო სახელმძღვანელო. მასწავლებლის წიგნი. რეპროდუქციები. ფოტო მასალა.პოვერპოინტი



10წ

2
  საგაკვეთილო მასალაზე დაყრდნობით მსჯელობენ, ადარებენ მოცემულ მასალას და აანალიზებენ . პასუხს სცემენ რუბრიკებში: „დააკვირდი და უპასუხე“. „ დაფიქრდი და უპასუხე“დასმულ კითხვებს.
გონრბრივი იერიში
ინდივიდუალური, ჯგუფური
http://popplet.com/app/#/5018336 აუდიო ვიდეო მასალა
ლეპტოპი. პროექტორი

10წ

3
     მოსწავლეები ეცნობიან ფიტო მასალას და პასუხობენ შეკითხვებს, გამოთქვამენ მოსაზრებებს.
პრაქტიკული სავარჯიშო. სახალისო ტესტები.
ინდივიდუალური


15წ
4
      სადისკუსიო თემა გაკვეთილშია მოცემული. მოსწავლეები გამოთქვამენ საკუთარ მოსაზრებებს და დამოკიდებულებებს თავიანთი ქვეყნის, ქალაქის თუ საფლის არქიტექტურის მიმართ.


დისკუსია


მთელი კლასი


10წ







გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
*  მოსწავლე აფასებს ხელოვნების ნაწარმოებს საკუთარ ცოდნაზე და შთაბეჭდილებებზე დაყრდნიბით.
*  მსჯელობს რა გაიგო ამა თუ იმ კულტურის შესახებ, ხელოვნების ნიმუშების გაცნობით.
* ამოიცნობს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის არქიტექტურისათვის  ზოგიერთ დამახასიათებელ  ნიშანს.
* ასახელებს სხვადასხვა კულტურის ერთი დანიშნულების მქონე არქიტექტურულ ძეგლებს
*  ადარებს ერთმანეთს საეკლესიო და საერო არქიტექტურას.
*  საუბრობს მუზეუმების, გალერეების, საკულტო და საერო არქიტექტურული ძეგლების როლზე ქვეყნის, ქალაქისა და სოფლის ცხოვრებაში.


შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა
     მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;
     ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარება;
     ახალი და მრავალფეროვანი პერსპექტივებისთვის ღიაობა და მზაობა;
     შემოქმედებითი იდეების პრაქტიკული გამოცდა ინოვაციურ სფეროში, მასში ეფექტური და რეალური წვლილის შესატანად.
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
     სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
     საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;
      პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.
       

შეფასების რუბრიკა:

თარიღი:    26.11.2018 წ.
ხელმოწერა:      ნ. ნინუა

Comments

Popular Posts