შეფასების რუბრიკა
შეფასების რუბრიკა
შეფასება
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
ორგანიზებულობა.
|
მოსწავლე
სუსტად ავლენს ორგანიზების უნარს.სისტემატიურად არ აქვს პრაქტიკული სამუშაოსთვის
საჭირო ინვენტარი. ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
ცდილობს
იყოს ორგანიზებული. აღჭურვილია სათანადო რესურსით.უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა.
|
ორგანიზებულია.
სისტემატურად აღჭურრვილია სათამადო რესურსით.დამატებით იჩენს ინიციატივას და მოაქვს
მოძიებული ბუნებრივი რესურსი.მაგრამ უჭირს შესასრულებელი სამუშაოს სწორად დაგეგმვა
|
მაქსიმალურად
ორგანიზებულია, მუდმივად აღჭურვილია საჭირო მასალით. სწორად გეგმავს შესასრულებელ
სამუშაოს და თავისუფლად იცავს დროის ლიმიტს
|
შემოქმედებითობა.
მასალის, ტექნიკის და მხატვრულ გამომსახველობითი საშუალებების ფლობა.
|
სუსტად
ფლობს ხაზს, შტრიხს, კონტურს,ფერად გრაფიკულ მასალას ჩანაფიქრისა და მიცემული დავალების
შესასრულებლად
|
ნამუშევრის
შესაქმნელად იყენებს სხვადასხვა გამომსახველობით ხერხებს, მაგრამ უჭირს სხვადასხვა
მასალის თავისებირებების გადმოცემა
|
იყენებს
ხაზს შტრიხს, სხვადახავა ტიპის ფუნჯებს ფერების საშუალებით ქმნის სხვადასხვაგვარ
ეფექტს, მაგრამ დარღვეულია ნამუშევრის მთლიანობა
|
მოზანმიმართულად
იყენებს და მაქსიმალურად ავლენს თითოეული მასალის ტექნიკურ შესაძლებლიბებს
|
ანალიზი.მსჯელობა, დისკუსია
|
უჭირს
ანალისის გაკეთება.არ არის ჩართული დისკუსიაში. უჭირს მსჯელობა და აზრის სწორად ჩამოყალიბება
|
ერთვება დისკუსიაში. მეტყველებს გასაგებად მაგრამ,
ნაწილობლივ იყენებას საჭირო ტერმინოლოგიას. უჭირს ანალიზის გაკეთება
|
ერთვება
დისკუსიაში. აანალიზებს კომპოზიციას იყენებს საჭირო ტერმინოლოგიას, თუმცა ნაწილობრივ
ასაბუთებს საკუთარ ინტერპრეტაციას
|
აანალიზებს
კომპოზიციას,ასაბუტებს საკუთარ ინტერპრეტაციასმეტყველებს გასაგებად საუბრისას იყენებს
საჭირო ტერმინებს
|
თანამშრომლობა.
ჯგუფური მუშაობა
|
მოსწავლეს
უჭირს თანამშრომლობა ჯგუფური მუშაობის დროს.ვერ ახერხებს მასზე დაკისრებული ფუნქციის
შესრულებას უჭირს სხვისი აზრის მოსმენა
|
თანამშრომლობისას
მოსწავლე ახერხებს საკუთარი მოვალეობის შესრულებას, მაგრამ უჭირს თანაგუნდელების/მეწყვილის/
ინტერესების გათველისწინება
|
მოსწავლე
ასრულებს მასზე დაკისრებულ სამუშაოს ითვალისწინებს თანაგუნდელთა/მეწყვილის ინტერესებს
ამასთანავე ეხმარება და ამხნევებს მათ მუშაობისას
|
მოსწავლე
თავად გეგმავს ღონისძიებას და ანაწილებს ფუნქციებს, ასრულებს ნებისმიერ დავალებასეხმარება
თანადუნდელებს.აჩვენებს პრაქტიკულად შესასრულებელ ქმწდებას
|
Comments
Post a Comment