შეფასების რუბრიკა


შეფასების რუბრიკა
შეფასება
1-3
4-5
6-7
8-10
ორგანიზებულობა.
მოსწავლე სუსტად ავლენს ორგანიზების უნარს.სისტემატიურად არ აქვს პრაქტიკული სამუშაოსთვის საჭირო ინვენტარი. ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
ცდილობს იყოს ორგანიზებული. აღჭურვილია სათანადო რესურსით.უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა.
ორგანიზებულია. სისტემატურად აღჭურრვილია სათამადო რესურსით.დამატებით იჩენს ინიციატივას და მოაქვს მოძიებული ბუნებრივი რესურსი.მაგრამ უჭირს შესასრულებელი სამუშაოს სწორად დაგეგმვა
მაქსიმალურად ორგანიზებულია, მუდმივად აღჭურვილია საჭირო მასალით. სწორად გეგმავს შესასრულებელ სამუშაოს და თავისუფლად იცავს დროის ლიმიტს
შემოქმედებითობა. მასალის, ტექნიკის და მხატვრულ გამომსახველობითი საშუალებების ფლობა.
სუსტად ფლობს ხაზს, შტრიხს, კონტურს,ფერად გრაფიკულ მასალას ჩანაფიქრისა და მიცემული დავალების შესასრულებლად
ნამუშევრის შესაქმნელად იყენებს სხვადასხვა გამომსახველობით ხერხებს, მაგრამ უჭირს სხვადასხვა მასალის თავისებირებების გადმოცემა
იყენებს ხაზს შტრიხს, სხვადახავა ტიპის ფუნჯებს ფერების საშუალებით ქმნის სხვადასხვაგვარ ეფექტს, მაგრამ დარღვეულია ნამუშევრის მთლიანობა
მოზანმიმართულად იყენებს და მაქსიმალურად ავლენს თითოეული მასალის ტექნიკურ შესაძლებლიბებს
  ანალიზი.მსჯელობა, დისკუსია
უჭირს ანალისის გაკეთება.არ არის ჩართული დისკუსიაში. უჭირს მსჯელობა და აზრის სწორად ჩამოყალიბება
 ერთვება დისკუსიაში. მეტყველებს გასაგებად მაგრამ, ნაწილობლივ იყენებას საჭირო ტერმინოლოგიას. უჭირს ანალიზის გაკეთება
ერთვება დისკუსიაში. აანალიზებს კომპოზიციას იყენებს საჭირო ტერმინოლოგიას, თუმცა ნაწილობრივ ასაბუთებს საკუთარ ინტერპრეტაციას
აანალიზებს კომპოზიციას,ასაბუტებს საკუთარ ინტერპრეტაციასმეტყველებს გასაგებად საუბრისას იყენებს საჭირო ტერმინებს
თანამშრომლობა. ჯგუფური მუშაობა
მოსწავლეს უჭირს თანამშრომლობა ჯგუფური მუშაობის დროს.ვერ ახერხებს მასზე დაკისრებული ფუნქციის შესრულებას უჭირს სხვისი აზრის მოსმენა
თანამშრომლობისას მოსწავლე ახერხებს საკუთარი მოვალეობის შესრულებას, მაგრამ უჭირს თანაგუნდელების/მეწყვილის/ ინტერესების გათველისწინება
მოსწავლე ასრულებს მასზე დაკისრებულ სამუშაოს ითვალისწინებს თანაგუნდელთა/მეწყვილის ინტერესებს ამასთანავე ეხმარება და ამხნევებს მათ მუშაობისას
მოსწავლე თავად გეგმავს ღონისძიებას და ანაწილებს ფუნქციებს, ასრულებს ნებისმიერ დავალებასეხმარება თანადუნდელებს.აჩვენებს პრაქტიკულად შესასრულებელ ქმწდებას




Comments

Popular Posts